افشای پروژه جعل و تحریف دایره مذاهب اطلاعات درباره استاد ایلیا

در صورت دیده نشدن فیلم از ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن استفاده کنید





افشای پروژه جعل و تحریف دایره مذاهب اطلاعات درباره استاد ایلیا

طی یک سال و نیم گذشته تلاش بسیار گسترده ای شده است تا با به کارگیری انواع ترفندها مجموعه پرونده ال یاسین و آنچه بر آنها می رود از چشم رسانه ها و افکار عمومی پنهان نگه داشته شود. در پی دستگیری مجدد استادمان، استاد ایلیا (پیمان فتاحی) و چند تن از دوستانمان در جمعیت ال یاسین (در تاریخ 25 دی ماه 87) تصمیم گرفتیم تا شما را در جریان وقایع گذشته بر ما بگذاریم.
بیش از 20 روز است که از دستگیری (بدون حکم قضایی) استاد ایلیا و 5 نفر از اعضای جمعیت ال یاسین توسط دایره مذاهب می گذرد و هیچ اطلاعی از وضع آنها در دست نیست. به تازگی شنیده ایم ممنوع الارتباط بودن آنها به دليل مقاومت در برابر فشار براي ضبط فيلم اعترافات دروغين و اعتصاب غذاي احتمالي آنهاست.


در پی پیگیری خانواده های این افراد، هر بار اتهامات مختلفی به عنوان دلیل دستگیری ذکر شده است از جمله فرقه گرایی، اقدام علیه امنیت ملی و در برخی موارد هم فساد اخلاقی و مالی را ذکر کرده اند اما تاکنون و طی یک سال و نیم گذشته که احضارهای متعدد، صدها جلسه بازجویی، شنود و تفتیش منازل مکررا رخ داده هنوز هیچ مدرکی بر انواع اتهامات وارده ارائه نشده است و به گفته دایره مذاهب این دستگیری ها نه به دلیل وجود مدارک جرم بلکه به تصمیم جمعی از روحانیون صورت گرفته است.

لینک دانلود کل فیلم

http://www.mediafire.com/?xgktjzdnkn4

لینک یوتیوب:

http://www.youtube.com/watch?v=yjgRSQX94Gc

لینک دانلود برای دریافت ورژن مخصوص موبایل:

http://www.turboupload.com/files/get/ZfpT9E8iTe/zt-mobile.3gp

لینک دریافت فایل با کیفیت بالاتر(20 مگابایت)

http://www.mediafire.com/?rjxmjgmgocd

۱ نظر:

cheyako گفت...

مصاحبه پایگاه تلاطم با عضو شورای مرکزی جمعیت ال یاسین،
http://talatomzi.blogsky.com/1388/01/15/post-535/